Övningskört till Kalmar

Idag har jag övningskört till Kalmar! Det gick faktiskt riktigt bra! :D Jag är så glad att jag klarade av det! Jag var inte ens särskilt nervös.. 

mamma sa nyss " Det finns nog en chans att du får ett körtkort nu !" Haha^^, tack för den peppingen, 

I skolan var det lugnt, fick ju sovmorgon till halv elva så den evighetslånga lektionen blev inte så lång.. sen på håltimman var jag hemma hos Malin :) Vi jobbade lite på folkhälokunskapen, vi har ju inte fått en enda lektion i skolan till det eftersom vi är iväg flera tisdagar nu. I morgon ska vi till dialysen och ambulansen på studiebesök och nästa tisdag är det friluftsdag med orientering på eftermiddagen... Varken jag eller Malin ska vara med på den. Jag var på det förra året med min gamla klass så vi ska vara hemma hos Malin och göra klart arbetet istället! Måste bara prata med hon som håller i det bara.. så att jag inte får ogiltig frånvaro.. det är ju inte så roligt. 

På psykologin fick vi någon konstig reflektionsuppgift som ska vara inne om tre veckor.. det ska vara på minst 3sidor och jag har inte riktigt greppat vad det ska handla om ännu.. men det får jag ta och fundera på snart. 

Just nu sitter jag inne i datorrummet hemma tillsammans med min lillebror Anton.. Han spela något onlinespel och jag sitter här och tittar samtidigt på dokumentären "Triss i trillingar" som handlar om identiska trillingar. Intressant! 
Jag ska nog ta och titta på det riktigt nu, :P 

puss hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0