i think we're alone now...

är ensam hemma för tillfället, förutom lilla Melker som ligger och sover på nedervåningen^^ 

Vet inte vad jag ska hitta på idag, men förhoppningsvis blir det någonting :)

Gick upp vid tio idag, skönt och ligga kvar och morna sig^^, har lite tråkigt för tillfälllet men det går ^^

nä, men kommer faktiskt inte på något mer att skriva för tillfället.. men kanske skriver senare igen! 

puss hej! 


Jag har varit hemma hela dagen och inte gjort ett skit.. hur tråkigt som helst, men det hade ju varit perfekt att jobba lite med de skolarbeten jag inte orkat ta itu med än, men det gjorde jag inte.. hmm, mindre bra, 

Men jag har iaf bara två skoldagar nästa vecka, måndag och fredag. På tisdag och onsdag är det trafikdagar för alla tvåor men eftersom jag var med på dem förra året behöver jag inte vara på dem en gång till.. skönt eftersom jag inte tyckte att det var särskilt roligt. MEN såklart står jag med på den där jäkla listan ändån.. jag som ändå pratat med läraren som har ansvaret för allt de där.. suck, ibland blir jag så trött. Men har sagt till min mentor och hon vet ju att jag inte behöver vara där. Å på torsdag är det studiedag :) 

Blä, detta var en urusel lördag, men jag är faktiskt stolt över mig själv, för i vanliga fall brukar jag gå runt och småäta hela tiden när jag är hemma en hel dag, men det enda jag ätit på så vis är tre riskakor och det fick bli min kvällsmat^^ 

Men men , nu pratar jag med Jossan på msn :) ska spela lite taipei på icakuriren nu tänkte jag :P 

Puss hej ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0