hemmadag

Jag stannade hemma från skolan idag! Men nu känner jag mig hyfsat bra.. har inte gjort annat än legat framför tvn med täcket över mig idag :P 
Men jag har faktiskt gjort (lite) nytta idag.. jag har tagit hand om disken och så lagade jag mat.. Min lillebror var tydligen sjuk idag med men han ville inte ha någon mat.. kanske inte så konstigt med tanke på att han har ätit 12 rostade mackor ! tolv! inte konstigt att vi inte köper rostmackor så ofta.. :/ 

FIck feedback på min svenskauppgift.. Låg på VG men om jag kompliterar lite till så kan jag få MVG, jag ska nog försöka mig på det! 

Puss hej! 


Nu ringde just Malin till mig^^, vi ska tydligen redovisa svenskan på fredag.. det var ju bra att få veta :P 

Bäst att plugga på danskan lite nu då =) 

Förresten måste jag lägga ut detta klippet på Johan Glans.. det är rätt gammalt, men jag älskar det :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0