Friday again

Nu sitter jag och har håltimma i skolan igen, mer än segt kan jag säga. Borde egentligen jobba på en massa skolarbeten men jag har inte orkat ta tag i det än ;P 

Denna veckan har varit lugn för min del, varit ledig från skolan i tre dagar och övningskört två av dem =) Men nu har jag inga körlektioner förrän den 7 maj och då ska vi göra en "specialare" som min körlärare sade. ska tydligen köra på och avfarter på motorvägen för att lära mig att gasa och starta riktigt :p får se hur detta går :/ Men som sagt så är det två veckor kvar.. ska försöka övningsköra mycket hemma istället.. Mamma sa att jag kunde få köra in till kalmar någon dag :) första gången isf :P 

i eftermiddag ska jag nog träffa älsklingen, men han skulle visst in till kalmar med sin far och hämta ut sitt pass.. så får se vad jag hittar på innan det .. 

men nu ska jag försöka ta tag i mitt liv lite .. 

puss hej!


uppdatering.. 

And when I need you
You're almost here
and I know thats,
not enough.
And when I'm with you,
I'm close to tears,
'Cos you're only almost here

Dagens låt - Brian McFadden feat Delta Goodrem - Almost here

Spännande att inte veta vad det är för musik man har på datorn :P 

Sitter i skolan nu, har egentligen slutat men det känns inte som om det är någon ide att åka hem innan jag ska till Johan och han är för tillfället i Kalmar så jag tänkte ta tag i mina arbeten som jag inte orkade göra något åt förra veckan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0