fredag igen..

Sitter i skolan och har håltimma.. ska snart ner och träffa min älskling innan han åker till oskarshamn^^ Ska egentligen skriva på en uppgift som jag har till nästa lektion men tänkte skriva lite här först.. 

I helgen ska jag ta det lugnt, helt klart. Ska sova ut så att jag inte är så jäkla trött jämt. För det har jag varit i evigheter nu, trött hela tiden.. men denna veckan har varit värst, jag har varit helt slut. Men det ska bli ändring på de nu .. :P får se hur det går^^ 

Nä, men nu ska jag ta tag i den där uppgiften, kanske skriver mer senare. 

puss hej ! image8


uppdatering.. 

Sitter och försöker komma på svar på frågorna till den där uppgiften, vilket var svårare än jag trodde.. jag kommer inte ihåg allt plus att det är kluriga frågor :P Men jag kan nog vara med och diskutera bara vi slipper skicka in något så ska det nog gå :P 

Har varit och hälsat på Johan innan han åkte till o-hamn nu också. det är jättefint väder ute idag, satt på en bänk i solen.. nu är våren här :D 

Förresten så har det varit kulturvecka i skolan denna veckan så man har kunnat klä ut sig till olika teman varje dag.. Idag är det hippie-tema och det är faktiskt en del som är utklädda^^ Det har varit kul och se alla som engagerat sig, tyvärr var ju inte jag en av dem :P 

nä, men nu ska jag fundera ut de sista frågorna innan vi börjar. 

Puss hej!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0