försovit mig

Usch, vaknade typ 5min innan jag vart tvungen att gå till bussen och de fem minuterna var jag tvungen att ägna mig åt att få i mina förbaskade linser, de är helt nya men det är då de inte vill vara kvar i ögonen^^

så jag missar svenskan idag, hoppas hon inte blir allt för sur.. blir hon nog, hon har ju klagat på att jag kommit försent innan ( vilket jag inte gjort!) men men, inget att göra åt... min snooze-knapp fungerar inte så jag är tvungen att stänga av väckarklockan helt ... och det resulterade i att jag somnade om :/

Men men, jag får ta bussen som går strax innan tolv så hinner jag med min andra lektion där vi antagligen ska titta på film... sen är det helg:D

Jag ska skriva högskoleprovet imorgon men jag har tappat bort lappen där det står var jag ska vara, men jag tror att jag kommer ihåg och Jojjo ska tydligen också vara i samma sal så jag kommer nog hitta :) Får se om jag ska åka med henne dit också, hon tog ju sitt körkort i måndags! Grattis :D

Själv är jag bara på parkering... jag ska fickparkera nästa vecka :/ det är fan det värsta med att lära sig köra bil, det är ju assvårt kan jag tänka mig :/ men men det ska nog gå bra. hoppas vi!

Ska ju gratta Carro imorgon också :D Hon fyller ju 19!

men men , nu har jag inte så m kt mer att säga .. .mer än puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0