Folkhälsokunskap

Jag sitter och har folkhälsokunskap, slutar om cirka fyrtio minuter... seg lektion. Jag har inte gjort något vettigt denna lektionen idag.. det enda jag har gjort är att kopiera några papper och det är inte ens till denna lektion .. effektivt arbete var det här ja :P

Ska kanske till älsklingen i eftermiddag ocskå.. 

och imorgon gäller det! då ska jag få reda på om jag är en naturbegåvning i att fickparkera... antagligen inte.
 Kommer nog få ägna de närmaste fyra lektionerna till just detta.. suck... vill bara bli klar med mitt körkort nu! 

Egentligen borde jag ta tag i mitt liv och arbeta.. Malin är ju i alla fall inne på de sidor som det är tänkt att vi ska vara inne på. Nä, men annars tar jag tag i det hemma sen! 

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0