Fickparkerat...

och det gick faktiskt bättre än väntat! Lyckades på andra försöket, det var inte så svårt som jag hade trott! Blev typ överlycklig och log som ett fån där framför ratten^^ men jag blev glad! Nu ska jag börja med "planering" , typ lära mig planera min körning.. låter ju inte så väldans kul men det är ju bra om man kan det :P annars kommer man nog inte så lång... 

I skolan var det lugnt, hade medicinsk grundkurs och Svenska B. På lunchen träffade jag Johan en liten stund, han var påväg till en kompis.. var där i cirka 20 minuter och hans hund var ju inte lite söt ! :) 

Men Melker är ändå sötast! Lilla vovvsingen <3 Han fyller ju 8år den 20 april! Han är en medelålders man nu ^^ 

Ikväll ska jag titta på Top Model! Har inte orkat göra det på ett tag.. så ska jag se barnmorskorna på nätet imorgon.. på det viset missar jag inget :D Jag kommer snart bli lika dum som tvn om jag inte slutar titta så mkt på den ^^ 


Nä, men nu ska jag ta tag i mitt liv ! 

Puss hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0