100115

Hade psykologitentan idag, vilken jag tror att jag kuggade på. Jag måste ha riktigt tur om jag klarar den :P Det är konstigt, jag hade ju MVG i både Psykologi A och B på gymnasiet! Men men ,det är väl lite annorlunda plus att jag inte pluggade så mkt som jag borde ha gjort.

Omtentan jag gjorde i onsdags gick bra iaf! Blev godkänd. Det var lättare eftersom jag nu fattade vad jag skulle göra, och att vi bara var fyra stycken hjälpte också, haha^^ ,

Den här helgen blir det bara att ta det lugnt innan Medicinsk vetenskap börjar på måndag och allt vad det innebär. Jag misstänker att det blir en tung kurs att läsa. Ska försöka få till någon sorts studieteknik, för som det är nu fungerar det inte.

Sitter och tittar på NCIS nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0